Trevlig restaurang i Göteborg

Smulu

Trådstartare
Mina föräldrar kommer på besök i eftermiddag och vi tänkte gå och ta oss en bit mat. Jag skulle bli glad över tips på trevliga restauranger.

Till saken hör att: Vi kommer ha med oss vår lilla tjej på 1.5 år som då varit på dagis hela dagen. Vi vill alltså gå på någon ganska lugn restaurang.

Är det någon som har ett tips?

Sv: Trevlig restaurang i Göteborg

Vart gick ni?

Antar att fredagskvällar har inte den här stan så många lugna restauranger att bjuda på. Iaf inga säkra kort...

Stearin är en väldigt trevlig och lugn restaurang med bra mat. Ligger vid Järntorget. Vi käkade middag där när E var 4 månader och det var inga problem att ha med honom. De har stoooora kuddar så han kunde ligga och vila på en kudde alldeles bredvid oss och det var lugn och skön atmosfär.

Det blev ingen utgång i fredags, vi insåg att det nog skulle vara fullt med afterworkare tidigt och sent så blir det jobbigt.

det blev en tidig middag i dag istället. Vi var så tråkiga så vi gick till Hardrock Man är i allafall inte i vägen som föräldrar (alla barn får kritor och ballong). Ska
nog testa ditt tips nästa gång, sol

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: Badger
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 246
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 910
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 113
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka