Tripodnets WebFtp beter sig konstigt

Evergreen

Trådstartare
Om jag skapar ett nytt, tomt dokument och ska skriva (redigera) i det, så kommer det bara upp en popup där det står:PopUp
Då trycker jag på OK, och INGET händer :confused:
Jag fattar ingenting, det har ju funkat förut.

Var inne och testade nyss och för mig funkade det bara bra. Är du säker på att du gör rätt?

Klickar du på pennan med blå klamrar runt när du ska redigera?

Testa att trycka controll alt delete och se vilka program som är igång. Kanske ligger något och stör? :confused:

Ja, jag trycker på den pennan :crazy: Det har funkat förut, men sen jag gjorde mitt nya account så gör det inte det :crazy: :p

Ska testa ctrl alt delete

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 224
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka