Fick ett SMS i Fredags morse när jag var på jobbet, att Piru var lös i magen, men tänkte inget mer på det utan fundera vad han hade käkat för olämpligt bara. Kommer hem han ser pigg och fräsch ut åker och kör lydnad, skydd ett rejält pass går hur fint som helst. Lördag morgon åker jag MH med polarn. Kommer hem runt lunch, han ser fräsch ut och är pigg. Vi åker och handlar är borta en timme då hade han spytt och såg riktigt risig ut. Lördag kväll kan han knappt resa sig, stel och allmänt hängig fortfarande lös i magen.
Söndag morgon mycket fräschare i bakänden men fortfarande lös i magen och allmänt piggare i dag.
Jag misstänker erlichias, ska åka till vet i morgon och ta blodprov på han så vi får svar om det är det.
Känns så illa och se sin fighter så illa däran, hälsa knappt på folk när dom kom på Lördag kväll när vi skulle grilla, han som brukar bli alldeles till sig när det kommer "figuranter" på besök. Han har aldrig varit sjuk förrut så det är en sån konstig känsla.
Bara o hoppas att han blir bra
Söndag morgon mycket fräschare i bakänden men fortfarande lös i magen och allmänt piggare i dag.
Jag misstänker erlichias, ska åka till vet i morgon och ta blodprov på han så vi får svar om det är det.
Känns så illa och se sin fighter så illa däran, hälsa knappt på folk när dom kom på Lördag kväll när vi skulle grilla, han som brukar bli alldeles till sig när det kommer "figuranter" på besök. Han har aldrig varit sjuk förrut så det är en sån konstig känsla.
Bara o hoppas att han blir bra