Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trivdes inte med mig själv i skolan och trivdes väl inte riktigt någonstans pga det, förutom i stallet. Jag hade nog tyckt skolan var helt okej om jag mådde bra tror jag. Klart det var tråkigt och allt det där, men så är ju livet nu också, fullt av tråkiga måsten.Tänker på grundskolan. Trivdes ni i skolan eller inte? Vad tror ni det var som gjorde att ni antingen trivdes eller inte trivdes?
Jag var inte så förtjust i skolan men klarade mig genom den med mycket vånda och stort besvär.
Nja. Blandat.Tänker på grundskolan. Trivdes ni i skolan eller inte? Vad tror ni det var som gjorde att ni antingen trivdes eller inte trivdes?
Jag var inte så förtjust i skolan men klarade mig genom den med mycket vånda och stort besvär.
Jodå det var varken stormtrivas eller en plåga. Det var helt ok. Inte populär, inte mos, inte dålig på allt, inte bra. Ansträngde mig och lyckades hyggligt. Dåligt självförtroende såklart men många har det.Tänker på grundskolan. Trivdes ni i skolan eller inte? Vad tror ni det var som gjorde att ni antingen trivdes eller inte trivdes?
Den är ju mer individanpassad nu än när jag pluggade och ångesten verkar bara öka bland unga samtidigt som vad man ska lära sig smälter ut i "babbla på". Jag är tveksam faktiskt. Då får man väl ha informator eller guvernant men jag tror få har råd.Nej.
Jag har tänkt på det mycket nu i vuxen ålder och märker att många känt samma.
Man ska in i en mall och skolan fokuserar för mycket på det man inte kan. Tycker det vore bättre om det var mer individanpassat.
Vi ser ju nu hur olika vi är och det vi jobbar med.
Matematiken kuggade jag totalt och nu är jag ingenjör.
Sen det sociala hade jag svårt med också.
Utseendefixeringen. Hur man som tjej bedömdes utefter något man inte kunde göra nått åt. Bröststorlek mm
Nä det var hemskt. Mobbning som satte sina ärr