karamelldrottningen
Trådstartare
Alla har vi våra trix för att slappna av.
Vilket är ditt?
Vilket är ditt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, citatet kom inte med!Triangel andning och att sätta ett finger horisontellt under näsan, typ som en låtsas mustasch, hjälper mig med djupa andetag.
Jag lyssnar på musik om jag behöver varva ner, antingen piano eller typ Tracy Chapman. Inget svängigt och något jag har lyssnat på 300 miljoner gånger så att jag bara kan flyta med.
Vad häftigt, det funkar ju med mustaschfingret!Triangel andning och att sätta ett finger horisontellt under näsan, typ som en låtsas mustasch, hjälper mig med djupa andetag.
Jag lyssnar på musik om jag behöver varva ner, antingen piano eller typ Tracy Chapman. Inget svängigt och något jag har lyssnat på 300 miljoner gånger så att jag bara kan flyta med.
Håller medVara inom 10 meter avstånd från en häst. Supereffektivt för mig och funkar alltid.
När hjärnan är kaos och drar på högvarv hjälper inte film/bada/andas/meditera och allt det som folk säger ska hjälpa. Inte ens träna. Men ställer jag mig nära en häst försvinner allt som magi.![]()
Vad är triangel andning, andas genom en triangel?Triangel andning och att sätta ett finger horisontellt under näsan, typ som en låtsas mustasch, hjälper mig med djupa andetag.
Du skojar?Stesolid. Gräs. Eller att kramas.