Trix slappna av

Håller med några andra talare... orgasm funkar utmärkt :D

Annars TV (dvs Netflix, HBO etc), en bok eller en faktatidning och trädgårdsbestyr.
 
I krislägen: Mac Miller 😍 Good News på repeat stoppar min hjärna instantly 😅



Jag fick tips om en sådan godnattsagepodd för vuxna. Notting Much Happens. Men jag är så orimlig lättskrämd och klarar inte av spökhistorier o dyl. Rösten och berättandet sövde mig på typ 2 min. Sedan började hon berätta om låset på grinden lite för ingående och jag blev rädd och vaknade till. Tänkte jag bara var tramsig och slumrade snabbt till igen. Sedan början hon beskriva låset på dörren ÄNNU MER INGÅENDE. Då vaknar jag skräckslagen och stänger av i panik 😭😱😅 Detaljerna skulle väl göra en trött och känslan att komma hem ge trygghet men jag bara kände förföljelse och panik 😅

Men podden var väldigt populär hos vännerna som rekommenderade den så är man inte som jag fungerar den nog 😅
 
I krislägen: Mac Miller 😍 Good News på repeat stoppar min hjärna instantly 😅



Jag fick tips om en sådan godnattsagepodd för vuxna. Notting Much Happens. Men jag är så orimlig lättskrämd och klarar inte av spökhistorier o dyl. Rösten och berättandet sövde mig på typ 2 min. Sedan började hon berätta om låset på grinden lite för ingående och jag blev rädd och vaknade till. Tänkte jag bara var tramsig och slumrade snabbt till igen. Sedan början hon beskriva låset på dörren ÄNNU MER INGÅENDE. Då vaknar jag skräckslagen och stänger av i panik 😭😱😅 Detaljerna skulle väl göra en trött och känslan att komma hem ge trygghet men jag bara kände förföljelse och panik 😅

Men podden var väldigt populär hos vännerna som rekommenderade den så är man inte som jag fungerar den nog 😅
Finns något liknande som heter typ Calm Sleep Stories. Jag använder en av dem, samma varje kväll. Stephen Fry som väldigt lugnt beskriver lavendelfälten i Provence. Inget läskigt där inte! Å andra sidan har jag ännu aldrig hört slutet🙈 den är typ 20 minuter och jag har alltid somnat som en sten innan dess... Kan rekommenderas :) (finns på Youtube)
 

Liknande trådar

Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
340
Kropp & Själ Vad är hemligheten bakom ett riktigt bra skumtäcke i badet? Jag badar ibland som smärtlindring, och ett bra skumtäcke är ju inte bara...
Svar
6
· Visningar
565
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Hästnyheter Cool Trix hade 13 raka segrar i bagaget. Trots bakspår och tredjespår förlängde han segerraden. – Han är ju fantastisk, sa experten...
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Gunnar
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp