Trojansk hästen

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare nDian
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 222
N

nDian

Hejsan!

Jag och samon har precis köpt en ny dator. Nu i dag har hela datorn blivit så himla seg. Fick upp av vårat virus program att vi har fått in trojanska häst. Vad kan man göra nu. Vad för program kan man ladda ner som är gratis som tar bort detta och håller dessa bort i framtiden??

Mvh

Sv: Trojansk hästen

Okey den hittade en massa skit. Men tar den bort allt eller måste man hitta något verktyg som gör detta?

Mvh

Vad har ni för virusprogram, har man ett bra som uppdaterar sig själv så ska det ta sånt där..

*k-L
Jag har fått upp varningar om virus, trojaner och har flyttat de till viruskarantän. Vad händer med dem sen? Ska man ta bort dom sjäv:confused:

*kl*

När vi hade trojanska hästen så var det en som hjälpte mig, han sa att den trojanska borde finnas installerad och man kan ta bort den på "lägg till/ta bort program". Men efter tre dagar så funkade det inte. Fick tipset om Spybot och Smithfraud (man söker först med spybot och tar sedan och startar om och går in via felsäkert läge och kör smithfraud) det fick bort den trojanska hästen. Men är den trojanska hästen i karaktän så kanske virusprogramet tar bort det? Jag har ingen aning.

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 266
Senast: Claraclara
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 472
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 070
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Livskristråden
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur