• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare nilsa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 948
N

nilsa

Jag har letat länge efter en animerad trollkarl. Den jag skall ha kommer dimpande fram mot skärmen och knackar på rutan inifrån. Någon som vet var man kan få hem den. Om jag inte minns fel har den blå färgad kappa med stjärnor på. Tacksam för hjälp.

Sv: Trollkarl

Är det den här du menar?
tjohothu.jpg

Sv: Trollkarl

Ja, det är typ den. Jag har den i office men vet inte hur jag skall kunna använda trollkarlen på min hemsida. Jag vill ha en trollkarl på sidan med en pratbubbla som jag själv väljer texten på. Vet någon hur jag gör?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 893
Senast: Derivata
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 413
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
19 785
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 506
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka