Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja en så enkel grej! Även sett tips om att en vaniljwunderbaum ska fungera mot allehanda flygfän. Tänkte faktiskt prova det ocksåVäntar med spänning på din recension @Fiorano !
Jag får också upp den reklamen hela tiden. Hade ju varit fantastiskt om det fungerade...
Det är samma som kostar 200 kr som säljs påTemu för typ 20 krTänkte PRECIS göra en likadan tråd just pga all reklam. Kan vara att jag beställt
. Dock väldigt billig variant. De jag fått reklam för har kostat 200 pixlar vilket jag tycker är orimligt. Lovar att skriva recension
.
Ja alltså jag beställde ett sexpack från Temu för 50 spännDet är samma som kostar 200 kr som säljs påTemu för typ 20 kr
Har också beställt
10 pack för 50 kr köpte jag. Fatta avansen dropshippingföretag och resellers harJa alltså jag beställde ett sexpack från Temu för 50 spänn.
Ja så fort jag får reklam från såna företag kollar jag vad saker kostar på temu. Är ju alltid EXAKT samma grejer!10 pack för 50 kr köpte jag. Fatta avansen dropshippingföretag och resellers har![]()