Tror ni att det är någon fara?

Daimie

Trådstartare
Sim i tidigare inlägg så glider min "karl"(bomlös) fram en bit när jag rider. Det verkar dock inte vara något som stör hästen. Mina stallkompisar tycker inte att det är någon fara men jag vill höra lite mer tankar och åsikter, kanske lösningar, tips på pad eller något. Hennes bogblad hindras inte då den är bomlös. För övrigt funderar jag på om hon kanske kommer muskla till sig så att den inte glider fram. Hon är ganska "tom" vid manken just nu. Tacksam för alla svar på denna knepig lilla fråga.

Sv: Tror ni att det är någon fara?

Gud vad jag tappar bokstäver. Ingen som har någon kommentar? Annars glömmer jag den här tråden

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 983
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 941
Senast: Amaranthe
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka