Bukefalos 28 år!

Trosor som inte åker in

Men hallå! :arghh: Det finns inga trosor som passar min stjärt, allt åker in och blir synnerligen obekvämt :mad:. Jag tycker ändå att jag är en typ medelsvensson men icke när det kommer till trosor, inget passar. Det känns som jag provat allt i alla prisklasser :banghead:. Hipster, helt omöjligt. Boxer tror man ju ska fungera men icke, de har för korta ben så det åker in iallafall. String, tja kan väl funka. Då blir det en mindre mängd tyg som skaver men inte är det bekvämt inte :meh:

För mig funkar det att köpa en storlek för stora. Är medium på byxor, men kör large på trosor och då i stretchig variant. Förutom Björn Borg, de trosorna funkar i medium och är bara bäst!
 
För mig funkar det att köpa en storlek för stora. Är medium på byxor, men kör large på trosor och då i stretchig variant. Förutom Björn Borg, de trosorna funkar i medium och är bara bäst!
Ja det gör jag också, dvs kör en storlek större än på byxor.

Jag har dock inga favoriter, blandar hejvilt, så kan inte ge ts ngt tips. Men det låter ju som om storleken är fel om alla modeller åker in.
 
Ja det gör jag också, dvs kör en storlek större än på byxor.

Jag har dock inga favoriter, blandar hejvilt, så kan inte ge ts ngt tips. Men det låter ju som om storleken är fel om alla modeller åker in.
Haha.

Den här gamla tanten får skeptiska blickar och frågor från expediterna när hon halar fram Sloggi i stl 40. Ivriga påpekanden om att ifall man köpt fel storlek på underkläder så får man inte byta..... :rofl: Jag ser antagligen extremt mycket fetare ut.

Vilket får mig att surna till och minnas den käcka unga flicka som försökte få mig att köpa 20-serien i byxor -de som har extrakorta ben i förhållande till bukfettet. Ja jo... mitt bekymmer brukar vara att hitta tillräckligt långa ben. De flesta byxor flaggar på halv stång. :mad::mad::mad::mad:
 
Jag läser intresserat. Förr funkade Pierre Robert för mig. Sen tog de bort den modellen. Men ska kolla den där sportboxern.

Köpte länge Kappahls bomullshipster (alltid 3 för 2 på den). Sen ändrades min rumpa på något vis så de också åker in. Som allt annat.

Ridning sliter jag hårt på tre anrika par crw ridboxer från hööks som inte görs mer.

Brorsans äldsta säljer dock från sockgrossisten (punkt se) i år. Så beställt seamless boxer därifrån och ska se om de går att rida i.

Jag har inte så stor rumpa (25- 26 i jeans och 34 i byxor) däremot är den ganska rund och kurvig - men inte så fast. Har provat allt från XS till medium och ingen skillnad. Man kanske skulle prova barnavdelningen.

Är det boxer så det inte kan åka in så korvar benen upp sig och sen kan det åka in och man har enormt mkt tyg mellan skinkorna :/
 
Jag har givit upp - jag köper herrboxers - det är dom enda jag tycker är sköna och aldrig krånglar omkring

Samma här. Jag kör dock barnstorlekar på mina.

Kapp-ahl brukar ha köp 3 betala för 2 och storlek 164 sitter som en smäck på min storlek 40 stjärt.
 
Smaken är som baken, vilket blir rätt tydligt i den här tråden.
Jag klarar inte av t.ex. cubus eller twilfits hipster, de kryper in i baken så fort de kan!

Däremot lindex "bastrosor" köper jag i parti och minut. De är guld för min bakdel! Sitter alltid där de ska, perfekt under alla kläder. Har aldrig haft ett par rediga lindextrosor i baken :cool:

Lindex bastrosor kör jag också med, men de har några olika modeller, jag köper dem med bred sida. Köper storlek 40/42 fast jag har 38 (ibland 36) i byxor.
 
Okej. Pierre Roberts sportboxer funkar faktiskt!!! De åker upp men glider inte in.

Men lappen i bak. Den skaver ju som taggtråd?

Och priset. Argh. Blir dyrt detnär. Borde man inte få det subventionerat från landstinget? ;)
 
Okej. Pierre Roberts sportboxer funkar faktiskt!!! De åker upp men glider inte in.

Men lappen i bak. Den skaver ju som taggtråd?

Och priset. Argh. Blir dyrt detnär. Borde man inte få det subventionerat från landstinget? ;)
128743646155239065.jpg
 

Liknande trådar

Träning Jag är helt chockad fortfarande, jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra. Kvällen började så bra med att vi lastade den ena...
Svar
12
· Visningar
1 392
Senast: Masec 97
·
K
Träning Tja….Det var väl ingen stilstudie i NH hela vägen fram precis men vi klarade det iallafall. Årets mål är genomfört. Att lasta...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp