JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Zilver
Startdatum
Startdatum
1 Jul 2009
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
831
Härligt med en tupplur
Vad är det för oväsen?
Vad menar du med att störa mig när jag sov
Vill du ha en snyting?
Passa dig nästa gång tar jag till mina laserögon
Min lilla älskling
Svampyren eller Schaman som hon igentligen heter.
Sv: trött
Haha jag läste "läsglasögon" på sista, och förstod först ingenting
Åhh vilken söt kisse!
Dom är helhäftiga, men kameran gör dom inte riktigt rättvisa i verkligheten är dom inte gula utan ser precis ut som bärnsten med en stark lampa bakom.
Första gången jag vaknade och såg två bärnstenslysande ögon i mörkret höll jag på att hoppa ur skinnet
Söt kisse och vilken härlig färg hon har
Övr. Katt
För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng.
Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Kropp & Själ
Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Övr. Katt
Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Övr. Katt
En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Dejtingtråden del 38
Relationer Vi har skrivit under dagen och tanken är att ses snart igen 😄
Han sa igår att han gärna ville ses igen men med tanke på hur många gånger...
Bison
1 minut sedan
Svar: 1 328
Visningar: 144 291
Allmänt
Lekstuga
Småbarn Jag var inte så tydlig. Det var enbart för att du nämnde ståhöjd som jag tänkte det var en betydelsefull aspekt att lyfta om någon...
MiaMia
9 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 421
Barn
Tråden för spår
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...
nightcrawler
7 minuter sedan
Svar: 560
Visningar: 47 618
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Lillan surar. Hon vill ligga i mitt knä och jag tycker att hon får ligga bredvid just nu (stor tatuering på ena låret, som är under...
Liten
Idag kl 14:59
Svar: 1 168
Visningar: 61 778
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Finns minst lika många idioter på landet kan jag tyvärr meddela!
Det senaste här är jag på cykel med två hundar i springern på höger...
Pooh
Idag kl 14:55
Svar: 1 344
Visningar: 82 120
Hund