Sv: Tuggummi på läderjacka?
Wow...
, Snorungarna har inget sinne för mode om dom sabbar dom jackorna 
Exakt likadana som var snygga för 15 år sen.![]()
Wow...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt likadana som var snygga för 15 år sen.![]()
Den här tråden gör ont, jag är visserligen gammal men mobbingåren i skolan sitter fortfarande djupt. Även annat där jag inte fått uppbackning skaver och jag påminns nu.
I det här läget är din Mini din prio ett. ENBART. Det är henne du ska stå uppför, hennes parti du ska ta. Det vet du, och det gör du. Fullfölj det!
Pojken har egna föräldrar som kan stötta honom.
Jag tycker att du ska anmäla pojken. Att han NU ångrar sig är inget som ändrar det han gjort. Gjort är gjort och kan inte göras ogjort.
Tigermamma Snuffsan ska ta hand om sitt eget barn och försvara med näbbar och klor. Det är en viktig signal för ditt barn att det inte går att göra så vidriga saker ostraffat. Att det inte blir utsuddat för att den som gjorde det ångrar sig.
Förresten... Tacka fan för att han ångrar sig när vuxna står och anklagar honom, då är han inte lika kaxig som på skolgården!! Hade han ångrat sig där på skolgården hade saken varit lite annorlunda.
All heder till dig som tagit tag i detta så rejält.
Hade någon stått upp för mig som du gör för ditt barn hade kanske hela mitt liv sett annorlunda ut.till dig!
Anmäl.
Sommarundervisning är inget alternativ, gymnasieintaget är NU.
Jag har pratat med rektorn nu på morgonen och det verkar som om hon kan få extra hjälp så hon hinner ifatt. Skolan har fått eld i röven sen jag berättade att jag håller på att författa ihop en anmälan till skolverket. Det var på tiden.
Att ta ett sabbatsår gör man för att man valt det. Att tvingas läsa in tappade betyg pga mobbing är en jäkla skillnad.
Sån här är det som hon fick tuggummiklet på. Klassisk rocker/bikerjacka alltså. Vi vet inte hur det gått på kemtvätten, vi hann inte dit i fredags.
Dom är så jäkla snygga
Jag hade massvis med snygga pins på min
*saknar*
Ligger nog nedpackad någonstans om den inte försvunnit i flyttarna. Men chansen jag får på mig den nu är minimal.![]()
Jag hade massvis med snygga pins på min![]()
Att ta ett sabbatsår gör man för att man valt det. Att tvingas läsa in tappade betyg pga mobbing är en jäkla skillnad.
Måndag morgon och dottern är fortfarande hemma från skolan. Hela helgen var hon inställd på att gå idag, men söndag kväll brast det igen. Hon pendlade mellan att skrika och svära över mig och att storgråta hysteriskt.
Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag har legat vaken hela natten och jag orkar snart inte mer. Vi är så helvetes trötta båda två.