desiree

Trådstartare
Hittade en liten "blupp" i örat på min unghund förra veckan. Och när den inte ville försvinna utan istället bara blev större blev det ett besök till veterinären... Det var inte alls kul... Hon sa att "bluppen" troligtvis var en tumör, så nu väntar han på en operationstid och sen är det ju bara att vänta på analysen. Bara den inte är elakartad. :cry:
 
Sv: Tumör...

Vet hur det är, min lånehund har precis blivit opererad för tumörer så nu springer hon omkring här med kroppsstrumpa och en orolig extramatte. Din hund är ju ung, då borde väl chansen vara stor att tumören är godartad?! Det är ju inte ovanligt, varken på hundar eller människor, med godartade tumörer.
Försök att ta en dag i taget och pyssla om sjuklingen extra mycket!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Sel
·
Hundhälsa Var till veterinären igår, främst p.g.a. annat problem men vi provtog också en liten vårtliknande utväxt på insidan av min hunds ena...
Svar
14
· Visningar
2 697
Senast: Takire
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 727
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp