Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min BC-valp har jag köpt av Madeleine Haag, och han är Turbos femte generation sa hon. Jag hade ingen aning om att det var ni som hade Turbo förens jag kom dit och skulle hämta min lilla valp och hon berättade detOch om du läser det här så var det jag som köpte "Adolf" som numera heter Tyson ;D
Han är bara 14 veckor än så längeJasså vad kul, vad heter hans/hennes föräldrar då?
![]()
Som redan skrivet. Turbo dog av canser och ligger i "Familjegraven" hemms hos Kenth och Madeleine.
Jodå, Turdo blev pappa![]()
Både K & M ville föra Turbogenerna vidare då han var en mycket speciell hund.
Tvärr så var han aldrig vallad och då inget lp gjorts så fick inte valparna reggas.
Kan säga med säkerhet att i sitort ALLA av Turbos valpar har ärvt hans sinnelag. Dom är lugna och trevliga och väldigt arbetsglada men inga arbetsnarkomaner.
Här kommer en bild på en av hans ättlingar.
![]()
KL
Turbos avkommor, alla födda år 1990.
Mor till dessa var Monkfield Milk Tray
Somollis Turbo-Flipp (Hane)
Somollis Turbo-Etto (Hane)
Somollis Turbo-Nitro (Hane)
Somollis Turbo-Björn (Hane)
Somollis Turbo-Åska (Tik)
Somollis Turbo-Lizzie (Tik)
Somollis Turbo-Stinta (Tik)
Mor till dessa var Mindy
Turboricki (H)
Turboaction (H)
Turboeye (H)
Turboquick (T)
Turboluck (T)
Turbotrix (T)
Turbofly (T)
Min BC-valp har jag köpt av Madeleine Haag, och han är Turbos femte generation sa hon. Jag hade ingen aning om att det var ni som hade Turbo förens jag kom dit och skulle hämta min lilla valp och hon berättade detOch om du läser det här så var det jag som köpte "Adolf" som numera heter Tyson ;D
heejjag har en BC som är köpt från Madeleine Haag. Det är en tik som blir två år i april, Turbo är hennes morfar, hon är inte reggad. jsg tränar lydad och agility med henne och ska börja tävla om några månader. Hon hette Zara när hon föddes men nu heter hon Sparkie
![]()
Hej!
Vet du vilken mamma och pappa han är efter? Är nyfiken på om det är en valp som är efter min hunds valpar. Duchess hette vår tik och var efter Turbo och Råttan. Duchess fick två valpar 2003 som döptes till Lord och Diana tillsammans med en BC som hetter Musse.
/Cattis