TV problem

hallonsaft

Trådstartare
Jag blir tokig, fattar verkligen inte hur man söker kanaler till min TV :confused:
Är det någon som har ett tips kanske vilken symbol på fjärrkontrollen man skna testa med?
Tack på förhand!!

/hallonsaft som hajjar noll nu :o

Sv: TV problem

Meny, Inställningar, Kanalsök.
Eller så vrider du på den där ratten där framme.

Det beror på vad du har för tv och hur gammal den är (märke, modell, år). Ge lite mer info så kan buke säkert hjälpa.

Den lilla fakta jag kan få fram just nu,jag gissar på att fjärrkontrollen och TV:n inte hörde ihop från början,och är X antal år gamla, fick denna TV till skänks och har ingen fakta om den alls, kompisen jag fick den av kunde inte heller hjälpa.

Så kom igen nu alla goa Bukare, jag vill så gärna se en sak på en kanal jag inte har inställd. :bump:

TV: Schneider står det på den
Fjärrkontroll: Det står Remotec på den
På baksidan står det: Remotec Technology ltd.
Model no: BW0378

Det enda jag hittar på kontrollen som står meny är antagligen någon mer knapp man måste trycka då får att komma åt meny, vad kan det vara ?
Och någon ratt på Tv kan jag inte se alls.
/hallonsaft som känner sig helt borta med tekniken

Tack!

Ska se om grannen kan hjälpa mig att flytta ram tv en bit och försöka få fram närmare info. om den på baksidan, själv klarar jag det inte.

Hittade typbeteckningen det är maxx 85 den heter nu gäller det bara att hitta rätt på nätet. :banana:
Helst något på svenska med en himla tur. :o

Går inget bra får nog bara acceptera att jag inte får in dem kanalerna jag har rätt till i utbudet eller köpa ny TV :mad:och det har jag ingen lust med alls eller råd med heller. *suckar*

Fjärren är en universalkontroll som programmeras i efterhand, har en liknande, satt och letade koder till min och trillade in här..men hittade inga koder:) Hoppas du fått ordning på grejerna!:)

Tack!
Nej tyvärr har jag inte det ännumen jag ska väl ta nya tag någon dag igen, väntar bara på att ny envishet ska infinna sig ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 801
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina... 2
Svar
39
· Visningar
3 490
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen... 2
Svar
36
· Visningar
7 977
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka