TV-sockorna blir nog bra

3 räta, 3 aviga och efter fyra varv, flyttar jag "mönstret åt höger" och får därmed så kallade "snurrsockor" om det är nån som inte hänger med. Det går att googla på dem. De är riktigt festliga och på julmarknader, brukar hantverkstanterna säga att de är perfekta för barn, att lära sig ta på sig strumpor själva. Då "spiralmönstret" gör dem lätta att dra på.

Solen skiner och nu kom hemvården tillbaka med tvättkorgen. Jag ska ta mig ut en sväng om nån timme eller så... är TANKEN i alla fall. Men tanken har varit god sen i söndags, då jag var ute senast...

19.20 kommer hemvården igen, för strumpavdragning och sänguppbäddning... så det där med akvariemöte "på lokal" mellan 19-21, brinner som vanligt inne. Men det spelar iofs ingen roll eftersom det är i stort sett omöjligt att få upp porten när jag kommer hem efter 20.45 o porten gått i lås, för när porten går i lås, slutar elektriska dörröppnaren att fungera. Försök att ta er in med permobil då... :p

Det där tillgänglighetsåret för funktionshindrade 2011... Det var bara just DET året...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp