Bukefalos 28 år!

Explosion

Trådstartare
Jag funderar på att önska mig ett tv-spel i julklapp men det finns ju så många olika. Vilken är bäst?
*Xbox
*Xbox 360
*PS2
*PS3
*Wii

De spel jag är intreserad av är t.ex sing star, guitar hero och spel liknande super mario och liknande :)

Så ge min tips om vilket jag ska välja :bow:
 
Sv: TV-spel

Mario finns ju bara till Nintendo - alltså Wii. Singstar finns bara till PS2 och 3. Men det finns ju andra karaokespel. Guitar hero finns till alla konsoler, förutom till gamla Xbox.
 
Sv: TV-spel

Var nyss en tråd om samma ämne: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=930959

Det är omöjligt att säga vilken konsoll som är bäst, visst kan man titta på statistik, hur många som köper vad, vilken som leder försäljning, reklamationer m.m, men i slutändan är det ens eget tycke och smak som måste bestämma.

Jag skulle tex aldrig köpa ett Wii, jag är inte intresserad av Mario, att dansa, sjunga osv. Jag vill ha krigsspel och ha en, enligt mig, snygg konsoll, därför blir det ps3 för min del. Men alla är ju olika! :) Ut och kika i butik på vad de olika konsollerna har för spelutbud!

Om jag vore du skulle jag kika på Xbox faktiskt, Baka_kun tipsade om ett spel i en annan tråd, liknande Singstar till Xbox som tydligen ska vara roligt, om inte roligare än Singstar!

Guitar Hero och Rockband finns till Xbox också.

Konsollen är billigare än ps3 och just med tanke på Lips som verkar vara ett bra spel, samt att du vill ha lite mer lättsamma spel skulle jag säga att Xbox kan vara ett alternativ.

Mario osv finns ju inte till Xbox eller Ps3, men jag finner Xbox utbud lite lättsammare än ps3, men det är kanske bara nått jag fått för mig. Finns ju vad jag vet, dansmattor osv också till Xbox.

Å andra sidan finns det andra fördelar med ps3, spana in den andra tråden :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har en kille på snart 8 år och funderar på att köpa någon spelkonsol (troligen begagnat) till honom i julklapp. Han gillar...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 750
Övr. Barn Vi är ju lite senare än alla andra med detta, men har fått veta att farfar köpt ett Wii mini som barnen ska få i julklapp. I paketet...
Svar
4
· Visningar
688
Senast: Brandgul
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 578
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp