Två frågor:

Sv: Två frågor:

Ah, det är en ny sorts lightbox-splashscreen-visning av foton som inte funkar. Nu är jag med :)
Uppdatera sidan (F5), så bör den gamla albumvisningen dyka upp :)

:bow::bow:
Tack!

Har du koll på min andra fråga? Varför uppdateringar syns lååångt senare när man använder chrome? Ibland typ en vecka!

Sv: Två frågor:

Kan det röra sig om att Chrome cachar innehållet, för att slippa ladda hem det från servern igen? Verkar inte finnas någon inbyggd funktion för att helt stänga av cache-ning, men för enskilda sajter brukar man kunna tvinga fram färsk nedladdning med Ctrl + F5 :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet. Först, lite om vad som hänt det senaste året: Jag har som...
Svar
4
· Visningar
1 324
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 164
Senast: Cattis_E
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: Crossline
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 494
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka