Två ryttare med samma licensnr??

Sparvoga

Trådstartare
Är inte licensnr personliga? Var inne å sökte på min licens på förbundetssida bara för kul, å då kom det upp en till tjej med samma licensnr:confused: Har mailat dom för å se om nåt blivit fel...

Sv: Två ryttare med samma licensnr??

Sparvoga skrev:
Är inte licensnr personliga? Var inne å sökte på min licens på förbundetssida bara för kul, å då kom det upp en till tjej med samma licensnr:confused: Har mailat dom för å se om nåt blivit fel...

men gud, måste ha blivit nåt fel, stackars dig.. säker? :crazy:

Har precis fått svar från Ridsportförbundet, det var en tjej till som haft det nr, men den licensen hade inte varit aktiverad på flera år...Men lite brydd blev jag allt..

Jag tycker inte att de verkar ha alla indianer i kanoten på förbundet... :angel: . När jag skulle anmäla mig till en dressyrtävling härom veckan så fick jag upp två ryttare att välja på, bara det att den andre var min syster, med hennes adress, licensnummer och allt, bara det att de hade lagt mitt namn på henne :crazy:

Då fick vi försöka komma i kontakt med dem fort som attan och få det rättat.

Licensnumren blev inte personliga förrän de började med platstkort (minns inte om det var 2000 eller 2002). Innan dess fick man ett nytt nr varje år så troligen har den andra ryttaren inte löst någon licens sedan dess, vilket också svaret från förbundet tyder på. Man tycker ju att man vid sökning också borde kunna se vilket år personen senast löst licens för, det skulle även ta bort problemet att en klubb har tävlingsryttare som inte är medlemmar (de var ju medlemmar det året de hade licens, men inte längre, de har bara inte löst ny licens för någon annan klubb ännu)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Badger
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 130
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 841
Senast: Bullen22
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka