Tvätta benlindor?

C

Contezza

Jag har 1 par (eller 2 kanske man skall säga :rofl:) vita fleece stretch benlindor som behöver tvättas.
Skall man tvätta dom i 30 el 40 grader tycker ni?
Och sen hänga upp dom?

Tack för svar!
 
Snor tråden lite...

Någon som vet hur man tvättar benlindor med både lindor o padd (fleece) i ett?
Kan man tvätta dom i maskin?
 
Jag tvättar alltid mina benlindor i maskin, både sådana "vanliga" och med fleece i. Dom kan bli lite nopriga efter ett tag, men det är nästan oundvikligt. Nu är det mamma som tvättar här :angel: men jag tror hon tvättar i 40 grader
 
Jag tvättar i 40 och lägger lindorna i tvättpåse för att vara extra rädd om dem.
 

Liknande trådar

Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
414
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
427
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: Zacci
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 361
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp