Tvättstuga - vad saknar ni?

Jag kände samma när jag läste det :D Jag hade nog fått många arga lappar efter mig i en gemensam tvättstuga - jag har aldrig tänkt tanken ens på att torka ur det efter tvätt :eek:

Tro mig, det är det många som inte har. Det är en anledning till att gemensamma tvättmaskiner är så äckliga. Nu tvättar jag sällan i föreningens gemensamma tvättstuga, men när jag gör det så får jag alltid göra rent tvättmedelsfacket från en massa äckligt gojs innan jag använder den.
 
Se till att det inte blir för högt totalt. Även korta människor ska kunna se ner i tvättmedelsfacket så att man vet att man torkat ur det ordentligt. Vi har i min förening upphöjda ganska stora tvättmaskiner med tvättmedelsfack med lock på ovansidan och jag måste stå på tå för att kunna se om jag gjort rent. Jag är 156 cm för referens :)

Och för att fortsätta på samma spår - om det finns tvättlinor uppskattas en stadig pall om de hänger högt.

Enkelt knep från en som är 151 cm kort: Ta ur hela facket och diska av det i tvätthon. :up:
 
Såg i en inredningstidning ett par som hade förvaringen av sängkläder och handdukar i garderober i tvättstuga. Tycker det verkade jätte smart slippa springa runt med dem.
 
Enkelt knep från en som är 151 cm kort: Ta ur hela facket och diska av det i tvätthon. :up:

Om det inte är sådana här fack, för då går det ju inte.

Brf-Tellusborg-Majstångsvägen-3-2.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
873
Senast: Sedna
·
Fritid Nu ska vi snart ta tag i vårat ena badrum och jag känner att lite renoveringstips är på sin plats. Just nu ser det ut så här...
Svar
0
· Visningar
1 271
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp