Tvåfärgade pudlar...

Sv: Tvåfärgade pudlar...

Att hundarna inte är reggade i SKK borde ge ett tips om att man köper något som räknas som blandras. Det märkliga är inte hur folk kan ta betalt - det märkliga är hur folk kan betala :crazy:

Är det inte möjligt att de reggas hos någon annan organisation än SKK? I kattvärlden är det väldigt vanligt att uppfödare i Sverige väljer att tillhöra organisationer i tex. USA.

Sv: Tvåfärgade pudlar...

Är det inte möjligt att de reggas hos någon annan organisation än SKK? I kattvärlden är det väldigt vanligt att uppfödare i Sverige väljer att tillhöra organisationer i tex. USA.

Föräldradjuren kan naturligtvis vara reggade någon annanstans, men det är isåfall inget som annonsören upplyser om. Det borde ju vara av intresse om man ska sälja dem som renrasiga.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 637
Senast: ufot
·
Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 348
Övr. Hund Ni som har Artfex S till er hund, vad har ni för hund storleksmässigt? Kikar lite på denna bur, dock med lasttröskel men storleken...
Svar
5
· Visningar
280

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka