Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur gör man för att få rent en hjälm, vi pratar insidan nu.
Jag har två hjälmar, en ny ventilationshjälm och en ngt använd "vanlig". Rider på två olika stall och vill ha en hjälm på varje ställe, men den vanliga rent ut sagt stinker
Någon som har ett bra och enkelt tips på hur man får rent den.
Hjälmen i fråga är inte så gammal så jag har inte lust att köpa en till ny.
Tack för tipset.
Efter att jag skrev inlägget så jag att h**ks hade ett spray som tog bort lukt i hjälmar och stövlar, men mattvätt ska jag köpa iallafall (I vårsolen ser man ju alla fläckar på vardagsrumsmattorna )
Så då blir det ju två flugor på smällen
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Det är ett (för er) sämre avtal än SKKs foderavtal/bibehållen avelsrätt. Läs och jämför med deras avtal, så får du ett hum om hur det...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...