O
Orzon
Sv: Tvättmaskin i stallet...
Jag tycker att minst 20:- max 50:- / tvätt är helt rimligt.
Jag tycker att minst 20:- max 50:- / tvätt är helt rimligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från början fanns det tre lediga spiltor och absolut inget mer. Nu finns det mesta i serviceväg och nya fina boxar i nytt stall, paddock och allt det andra som jag beskrev. Jag köper inte in foder förstås, utan de köper av det som vi odlar själva, ex. krossad havre för 1 kr/kg mm.mm.. Mockningen ingår inte i hyran, och anledningen att hyran är låg är att jag helt enkelt inte höjt den sedan de tre spiltornas urtid......Jag borde nog höjt för varje ny grej vi gjort men det är svårt!TS alltså jag fattade nog inte vad du skrivit riktigt där på småtimmarnamen tar du 650 kr i stallhyra inkl fodring mockning
och sen betalar dom för fodret dom använder 1/4 av foderpris i butik?? Hö+havre+mineraler typ
Då kan inte stallhyran bli så mkt! Var bor du, låter som man skulle bo billigare i ditt stall än i det man äger självhar du några boxar lediga
![]()
5 kr som dom vill betala är inte skäligt om du har så låg hyra.
Från början fanns det tre lediga spiltor och absolut inget mer. Nu finns det mesta i serviceväg och nya fina boxar i nytt stall, paddock och allt det andra som jag beskrev. Jag köper inte in foder förstås, utan de köper av det som vi odlar själva, ex. krossad havre för 1 kr/kg mm.mm.. Mockningen ingår inte i hyran, och anledningen att hyran är låg är att jag helt enkelt inte höjt den sedan de tre spiltornas urtid......Jag borde nog höjt för varje ny grej vi gjort men det är svårt!
Men ni som har tillgång till tvättmaskin i stallet....använder ni den??
Eller står den bara och dammar?