Tyda nummer på Erreplus?

marsme

Trådstartare
Hej,

Kan någon hjälpa mig att tyda detta nummer på en Erreplus Adelinde? Den ska tydligen vara 17'' och från 2013 men får inte ihop det med märkningen. 160867672BMP0. Allt är skrivet på en rad utan mellanslag.

Tack på förhand!
 
Det är inte sadelns "identitetsnummer"/garanti du har där?
Jag har till min Erreplus ett plastkort med en sån lång märkning och på kortet står det guarantee, och att man ska behålla kortet typ.
 
Det är inte sadelns "identitetsnummer"/garanti du har där?
Jag har till min Erreplus ett plastkort med en sån lång märkning och på kortet står det guarantee, och att man ska behålla kortet typ.
Jo, det känns ju mer som ett sånt typ av nummer men det finns inget annat präglat på den. Möjligen skulle de två första siffrorna kunna vara tillverkningsår. Stämmer det på din?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·
Hästvård Hej, jag har en begreppsfråga jag hoppas kunna få svar på. Admin får ta bort inlägget om sånt är otillåtet i gruppen. Sitter med en...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: Piaff
·
Utrustning Går i drömtankarna om att spara ihop till en riktigt trevlig dressyrsadel nästa år (eller kanske mer realistiskt, om några år :p). Har...
Svar
14
· Visningar
1 456
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 602
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp