Tygtavlor..

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ava22
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 3 105

Ava22

Trådstartare
.. är jättefint!:) Har köpt tyg idag, men funderar på billigast upphängningsanordningen.. Alltså billigaste sättet att hänga upp tyget på väggen, kommer att bli minst en stor tavla samt några små ev, alla tips är välkomna!:D

Sv: Tygtavlor..

Kartongbit, tejp, en liten spik, tryck fast kartongen på spiken. Då kan man få det så här snyggt (fast det där är vaxduk, men men);

DSC00223.jpg

Vill man göra en dyrare variant så kan man ta målardukar i bomull och häfta fast tyget på baksidan, gärna med lite "vaddering" emellan så blir det ännu mjukare i tonen, liksom;

200710051084.jpg

Senast ändrad:
Sv: Tygtavlor..

Jag spikade en träram och häftade fast byggplast på den så att det inte skulle bukta inåt (tavlan är rätt stor) och sen häftade jag tyget utanpå. Enkelt och snyggt!

Liknande trådar

Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
957
Senast: Hermelin
·
R
Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 543
Senast: manda
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 276
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?