Tyngdtäcke (Utbruten från Vad gör vi den CIV (104))

Lagt mig i sängen under mitt sprillans tyngdtäcke :)
Hoppas på riktigt god sömn.
Har gått igenom mim ärvda spinnrock och konstaterat att den funkar. Vinterns projekt är att lära mig spinna ull. Fåren har jag ju redan :D
Berätta gärna imorgon hur sömnen blev :up: ! Jag är ju väldigt nyfiken på det där med att testa ett tyngdtäcke.....
 
Berätta gärna imorgon hur sömnen blev :up: ! Jag är ju väldigt nyfiken på det där med att testa ett tyngdtäcke.....
Jag har sovit med tungtäcke i många år. Min mamma var ju en av de första som var med och lanserade dessa (först bollarna) så har varit ”test person” litegrann och är verkligen jättebra både för de som har sömnsvårigheter, allmänt psykiskt ”störda”, adhd osv.
Tycker det är jättebra! Slipper ta sömnmedel :up:
 

Liknande trådar

Hemmet Vill också ha en spinnrock, men bor för litet för att få plats. Jag får nöja mig med min slända. Var länge sedan jag spann nu, blev lite...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: Angua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
1 953
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 666
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 490
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp