Typ av utetäcke på klippt häst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare linnéa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 611
L

linnéa

Jaktklippte min häst för några veckor sedan, har ett vanligt tjockt utetäcke utan hals på honom ute. Tycker ni att han skall ha ett med hals??? Han värkar nämligen inte gilla det speciellt mycket så han är nog glad om han slipper, vad tycker ni?
//Linnéa

Sv: Typ av utetäcke på klippt häst

Min häst är helklippt och har ett täcke utan hals, pga att hennes man skavs bort på någon vecka om hon har det, Hon verkar inte lida av det. Gör som du vill, om hästen vill slippa så kan han får göra det eller?

Sv: Typ av utetäcke på klippt häst

Om han inte trivs med halstäcke så finns det ju ingen anledning o lägga på han det! Känn efter under täcket om han känns varm o goo, annars ta ett tjockare vanligt utan hals........

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en... 8 9 10
Svar
191
· Visningar
25 899
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 439
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka