Tyskkunnig, någon?

Annie_92

Trådstartare
Skulle behöva hjälp med hundnamn på H med olika betydelser, som ska vara på tyska.

Tack på förhand!^^

Sv: Tyskkunnig, någon?

O hej och hå. Min hjärna gick igång på alla möjliga konstiga sätt. Måste vara H och Tyskland nämnt i samma mening. ;)

Google translate kanske?

Hoppfull: Hoffnungsvoll
Humoristisk: Humorvoll

Finns säkert fler om man orkar sitta och prova lite olika på google translate. ;)

Ja, det dumma med google translate är ju att om man skriver ett ord på svenska som börjar på H, så börjar det ganska ofta med någon annan bokstav på tyska. Det är det som jag har använt mig av hittills ialla fall, så det kanske bara är att fortsätta trilskas..:)

Tack för de två alternativen iaf!
Hoffnungsvoll, hmm, låter lite som honung, kan vara något!;-)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Hundträning Hej! Vi har en nu elva år gammal amstaff som vi adopterade för strax under två år sedan. Fantastisk hund, världens snällaste. Alltid...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Dundeyr
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Grazing
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
990
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka