Uffe Johansson kurs

miss_lillamy

Trådstartare
Hejsan!
Är det någon som ska gå på Uffe Johansson kurserna på Runstensgård nu i vår?

Själv ska jag och horsie vara med på helgkursen som ör 2-4 maj.:d

Sv: Uffe Johansson kurs

Vi ska dit men 16-18/5.. Kommer att bli fantastiskt kul!! :)

Sitter och funtar på om jag ska anmäla mig, frågan är bara vart jag ska få pengarna ifrån (är barskrapad efter hästköpet i förrgår, ett köp jag eg. inte hade råd med men vad gör man när den "rätte" hamnar i ens väg? :angel: )

Var där förra året iaf och suget börjar bli påträngande! ;)

Åh :D

Men äh fasen, kom ju på att han bara är tre :( Kanske lite för tidigt att börja hoppa terräng, men jag komemr gärna förbi och hälsar på! Bor ju 15-20 minuter därifrån med bil.

jag ska inte dit men förmodligen ska jag träna för honom på terrängen nästa vecka.
Minns knappt när jag var på terrängbana senast :angel::crazy:

haha, ja gör de:D så får vi se om du tkr pållen har ändrat sig nåt sen du såg han sist;)

Puttar och lånar tråden för att fråga:
är det någon som ska gå på Uffekurs 6-8 juni?

åå älskar runstenbana (e typ som min hemma bana) men ha de så kul alla ja tänkte komma dit i helgen å kolla:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 503
Senast: Edla
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
49 660
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla... 52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
32 265
Hästvård Hej på er, I väntan på att veterinären ska ringa upp så lägger jag upp en tråd här i hopp om att någon kan ge mig lite råd. Bakgrund...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: netschjen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur