Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för ulltäcke?Ull, det värmer och transporterad bort fukt så mycket bättre än fleece tycker jag.
Vad har du för ulltäcke?
Equiline.Vad har du för ulltäcke?
Men dom är väl inte så tjocka? Tycker de har känts ganska tunna när jag har klämt och känt på dem.Equiline.
Dom har olika modeller, jag har ett tjockt och ett tunnare. Vet dock inte vad den tjockare modellen heter tyvärr.Men dom är väl inte så tjocka? Tycker de har känts ganska tunna när jag har klämt och känt på dem.
Jag har tre och är nöjd med passformen på samtliga. Ett utan gjordar från Mia´s, det är tjockt och mysigt, ett tunnare med kryssgjordar från Börjes som även det har bra passform. Har haft dessa täcken på tre hästar med olika storlek och modell och de har legat bra på alla.Tips på ulltäcken med BRA passform någon? Har haft ett antal men alla med kryssgjordar har suttit knas. Har ett tjockt och ljuvligt från Mark Todd som jag älskar, men det har inga kryssgjordar och funkar inte som pyjamas.![]()