ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 853
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

*knapplån*
Ingen som kör igenom växjö som skall upp ?
Min kompis kunde inte köpa de förvaringsboxarna jag behövde... :(
Hähä, hör av er = )

E där hår efter pållen så ta en sån man har tillkläder för att ta bort hår...sån med klisper på och kör den över täcket tills alla hår e borta...

E där hår efter pållen så ta en sån man har tillkläder för att ta bort hår...sån med klisper på och kör den över täcket tills alla hår e borta...
fan vad smart! så kan man ju göra när man ska tvätta också. jag brukar borsta ihjäl mig å ändå klagar tvättmaskinen. ska nog köpa en sån till stallet! :idea:

Det tänkte jag faktiskt inte på :idea: Ska prata med dem idag. Undrar om de kan skicka med en sak jag glömde köpa.. Är det för mycket begärt tror ni? (Måste alltid krångla till det för folk..)

ett regntäcke/fodrat med fleece-299 kr
14943766.jpg

Det där var riktigt fint :d Skulle vilja ha ett. Är det mycket stort i halsen? Lilleman är har ju väldigt smal hals/bogar..
Annars får jag köpa ett till nordisen i stället :p Hoppas dom har dem kvar när vi ska dit.

Senast ändrad av en moderator:

hejsan jag har gjoirt massor med fynd där ett hopp schabrak för 49 kr och ett träns för 100 kr :) så lycka till :)

Nästa vecka ska jag :) Tänker köpa täcken, kanske nån sadelgjord om det finns rätt färg och sort, benskydd och kanske några enkla transportskydd att ha så länge. Stigläder också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 438
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈