ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Jag och grafit ska dit på Fredag, kan kolla läget då men svarar nog inte här förren lördag förmiddag då jag ska direkt till jobbet efter Ullaredstrippen...hu...upp tidigt, jobba sent...

Dom är jättebra, sitter bra, mjuka för hästen men ändå stabila, håller hur länge som helst trots endel ovarsam behandling:angel:
Har dem när vi är ute och trasslar i skogen i varierande terräng, och de är jättebra som tåliga "slitochsläng-skydd" (och till annat också såklart!)

men då är det för sent, stallägaren är där imorgon torsdag..

Någon som kommit hem med fynd idag?? BERÄTTA :D

okej, låter ju bra :d Har nämligen "skickat bud" efter dem hehe, nä en fd stallkompis skulle dit så jag bad henne köpa om hon hittar, hoppas bara de är kva¨r!! :bump:

*KL*

Nu har jag kommit hem!:D
Köpte 6 par ridbyxor, 2 st mössor och 2 hinkar. Var jättenära att köpa ett schabrak men jag hejdade mig...! :angel:

åh kan inte du titta lite smått på följande åt mig?

*Vad låg vintertäckena på med helhals(löstagbara?)?
*Finns döskalle-schabraken kvar?
*rosa schabrak och rosa lindor :angel: ?

TACK! :D

1. Ingen aning faktiskt, tittade inte så mkt på täckerna.
2. Såg inga..
3: Rosa lindor fanns och en "schabrakpadd" som är vändbar (copperfield) som var grå/ljusrosa på ena sidan och cerise/ljusrosa på andra.

tack så mycket :D

jag kommer med rapport imorgon elller fredag vad jag har köpt, men bilder kommer inte att komma förens på söndag när sakerna kommer hem :bump:

men inköpslistan ligger just nu på:
*det röda schabraket med dubbla passpoaler.
*vintertäcke med hels hals.
*reflexländtäcke.
*pälsglans

skulle vilja ha så mycket mer men då måste jag vara med själv å titta.. ;)

ett schabrak-99 kr
14943811.jpg

Vilka färger fanns dessa i:d både hopp&dressyr :D

KL**

Jag ska dit den 7e.... November... :cry:
Kommer längta ihjäl mig tills dess!!!! :(

Säljer de träns också? Letar efter ett bettlöst alternativ till mitt fullblod, och funderar på om jag ska köpa det där (om dem har det) eller på Hööks.

Vilka bett finns? Är ridbyxorna bra?

:bow:

Har inga ridbyxor där själv men vet flera som är väldigt nöjda med dem=)
Så jag ska köpa på mig några par, ska också dit i november:D

Ribyxorna från Gek*s tycker jag är jättebra, har iof köpt märkena Roping & Horka. Men de ridbyxorna älskar jag. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 438
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur