Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Vad köpte du?

Själv köpte jag ett 400 g fodrat täcke och lite andra småsaker (boots, pälsglans, borstar mm.) Bild kommer på täcket ...

Det va iaf sjukt mkt folk. Är där ganska ofta men har aldrig varit med om att de har varit så mkt folk. Fick pakera alldra längst bort

Kom dit vid halv elva idag, ingen kö...bara traska rakt in...Lagom med folk fram till 15,00 då började där bli trångt men då var vi nästan klara...

Jag fick med mig täcke 300gr med avtagbarhals...Det andra jag ville ha fanns bara 135 och större...*muttrar*
Reflexbrösta, tränsreflexer, skritttäcke (regntätt med fleecefoder), sadelpad (fårskinn), rumpvärmare (fårskinn), torrschampo, sårspray, tomteluva till pållan och nosludd med bjällra och helskodda ridbyxor och 2 par tjocka och två par tunna ridstrumpor till mig.
En dressyr gjord till kompisen...
Tror jag fick med allt där...Foto kommer inatt eller imorgon...jobbar nu...

Plus en massa annat...Slutnota 5500kr

Fortsättning

Ridbyxor
Beigea och svarta
15735543.jpg

De till vänster här är olivgröna, jag vet inte varför bilden vart så lila :( De till höger är marinblå
15735544.jpg

Jacka och 2 pikéer
15735545.jpg

Ridtäcke i ull
15735546.jpg

Hur mycket kostade allt?

japp, väldigt bra, men får nog köpa en sisådär 4 till :angel:
har proppat med lindor, med "mot väggen" är det igentligen plats för underläggen

MEN SLUTA FRÅGA EFTER PRIS.....TRÅDEN BLIR JU LÅST...GÖR SOM ALLA ANDRA OCH PM:A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::

Men ursäkta då!!!!!!!!!! Hade väll inte läst hela tråden!!!!!! Du behövde faktiskt inte brusa upp sådär!

Men du vet väl grundreglerna här på buke i allmänthet???
Jo jag brusar upp för jag vill ha kvar tråden....Detta är vår sista chans...låser de denna får vi inte starta fler!!!!

Vi som verkligen vill ha kvar tråden får nog börja lägga in minst ett inlägg på varje nya sida om att det ej får förekomma prisförfrågningar eller annonser eller länk till annonser....

Vi som verkligen vill ha kvar tråden får nog börja lägga in minst ett inlägg på varje nya sida om att det ej får förekomma prisförfrågningar eller annonser eller länk till annonser....

kanske det, det är synd om tråden ska bli låst igen.

usäkta , svarade på fel tråd (hur nu det gick till?)

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 444
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 376
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka