Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 165
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag vill också dit!! D=
Morr.... tyckte jag bodde långt ifrån förut när jag bodde i Sthlm, men nu är det inge bätre när jag tagit med hästen upp till S-vall!:rofl:
F********n:devil:

Det lät ju inte bra :/
Jag tycker mitt sitter ganska bra, fast det är lite konstigt vid manken typ. Hoppas mitt håller bättre iaf.
mitt sitter inte bra över rumpan men bra över manken :-)

Tyget eller vad man ska kalla det har gått sönder samt sömmen till kryssjordarna.

När jag ska dit ska jag då inte förhandla mig på täcken.
Ok bra slit o släng, men ja satsar nog på nåt hållbarare.

Ridkläder o diverse saker kommer nog att inhandlas.
Borstar mm mm.

Någon som vet om det finns hjälptyglar där?

graman, gummsnodd eller liknande?:p

Åk med bussresan som går den 23 från sundsvall, det ska jag göra ;)

--------------------------------------------------------------------------------

Hur verkar kvalitén på det svarta vintertäcket med reflex kant (?)?
Hur e storleken? stor eller lite eller normal i storleken?

Brukar alltid köpa 155 till min häst och då är det ofta lite större i bogen för honom. Nu var det precis så det gick runt. Så mindre i storlekarna skulle jag säga.

Brukar alltid köpa 155 till min häst och då är det ofta lite större i bogen för honom. Nu var det precis så det gick runt. Så mindre i storlekarna skulle jag säga.

Men det e ju bra för 125 täckena är ofta lite stora i bogen för min flicka så då kanske det är ett täcke som passar perfekt!

Jag tror jag ska sluta läsa denna tråd :crazy:

Vi skulle ju dit den 1 dec... för vi skulle då hämta våran nya kattunge utanför Varberg..

Men nu har dom bestämmt att dom ska komma hit :eek:

B uuuuuuu h :cry::devil:

Jag som trott att jag skulle få åka dit 2 ggr i december.... både när vi skulle hämta kattungen och när jag skulle dit på julfesten straxt innan jul...

JAG VILL INTE HA NÅGON JULFEST HOS MEJ :cry::cry::devil:

Är det ingen från Jönköping som planerar att åka dit i december ???

Dags att åka till gekås imorron, men det blir nog en tripp nästa vecka oxå, vissa dagar är det bara att vända om och åka hem igen,
man ska inte åka dit när det är löning!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 385
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om skilsmässa
  • Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025

Hund, Katt, Andra Djur