R
Roxy Gold
Sv: Ullaredsfynd! 
Ja har en shettis som har 105 och en nordis med 165..och när jag var där tyckte jag det var dåligt med just täcken och sadelgjordar..det var några täcken som fanns i mina strl men bla några täcken jag kolla på och tyckte va skit snygga kunde ja inte köpa för som var för små eller stora..det verka som strl låg runt 125-145..det va det vanligaste..
men ja hitta lite annat..
*svart grått täcke med hals 165
*svart stalltäcke 165
*rutigt fleece täcke 155
*rosa fleece täcke med döskallar te lillen
*sadelgjord med resår och ögla 145
*stigläder-stigbyglar
*reflexländtäcke blått med reflex
*höga transport skydd strl full
*hovkrats med borste
*fårskinnspadd
*ridstrumpor
*2 par ridbyxor 1 par fodrade
*schabrak
kommer inte ihåg nå mer just nu..men som sagt så ska ja ta lite bilder imorgon på sakerna..
vad är det du skriver![]()
har faktiskt haft planer länge att åka ner nu väntar bara på att plånboken heltplötsligt växer över natten!!!
Men min ena häst drar ju 165 i täcken å x-full i träns å stor x full eller xxfull i grimmor...
å den andra drar 85 i täcken å föl i grimmor å mini shettis i träns...
Alltså det ja ville komma fram till är ju det att finns det bra utbud i jättesaker eller i mini saker???![]()
Ja har en shettis som har 105 och en nordis med 165..och när jag var där tyckte jag det var dåligt med just täcken och sadelgjordar..det var några täcken som fanns i mina strl men bla några täcken jag kolla på och tyckte va skit snygga kunde ja inte köpa för som var för små eller stora..det verka som strl låg runt 125-145..det va det vanligaste..
men ja hitta lite annat..
*svart grått täcke med hals 165

*svart stalltäcke 165
*rutigt fleece täcke 155
*rosa fleece täcke med döskallar te lillen
*sadelgjord med resår och ögla 145
*stigläder-stigbyglar
*reflexländtäcke blått med reflex
*höga transport skydd strl full
*hovkrats med borste
*fårskinnspadd
*ridstrumpor
*2 par ridbyxor 1 par fodrade
*schabrak
kommer inte ihåg nå mer just nu..men som sagt så ska ja ta lite bilder imorgon på sakerna..