Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

tänkte också åka dit en sväng imorgon, om de finns sånna =).

kanska tar en sväng förbi ändå!

men tack ändå!

Här kommer mina fynd.

15931601.jpg

15931602.jpg

15931603.jpg

Ååh va snygga!!!

Ska oxå dit imorgon:smirk: men lite rädd att det bli kö:crazy::D

ånej, hoppas det är lugnare lite senare på förmiddan då. Vi kör inte förrän kl 7. Framme runt kl 10. Men du har ju en jättebit att åka:crazy: ni får väl åka mitt i natten:D

nja bor i norra skåne, så det är typ 12 mil tror jag. Men äh, bra väg hela biten upp, så de är lugnt :D

Hur kan du ha det, jag har ju 26 mil och då bor jag utanför kalmar:smirk

Det finns vita, osäker på om det finns nån annan färg. Har kommit IW tävlingsskjortor, ridbyxor, jackor o västar också.

**KL**
Det blev ett besök på GeKås i lördags, bugdeten sprängdes allt för tidigt, jag kom hem med bra grejjor och det känns verkligen som jag fyndat :). Hade lätt kunnat handla mer.. ;) Jag handlade till mig själv, hemmet, julklappar, till hästen och olja till bilen, så det blev lite till alla :). Verkligen värt att vänta en timme i kön för.. Galet mycket människor, men det var ju lönehelg så det var ju ingen överraskning direkt. Ser fram emot nästa tur
U

Visst finns det stigbyglar där? Vilka sorter? Pm:a gärna mig om priser.
En kompis ska till gekås imorrn ska be henne och kolla på stigbyglar och benreflexer.
Mamma och pappa vill själv dit om ca 3-4 veckor. Gissa vem som kommer hänga på :angel::banana:

oftast finns det stigbyglar med gummisnodd, inte mycket billigare än typ börjes/hööks. ibland finns det vanliga, hela stigbyglar också.
benreflexer däremot brukar finnas väldigt billigt.

jag ska till ullared den 14:de och undrar om nån vet om shabraket med dödskallarna finns kvar????

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 444
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 376
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka