Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
KL
Var där igår, hittade inte så mkt på hästavdelningen vart bara ridvantar, borste, delta, nummerlapp och arnika. Men hittade mkt annat så ja vart nöjd ändå
Ahhhh, blir helt galen av att sitta och kolla här. Vill också åka ner ju, måste prata allvarligt med syster. Någon som har den blekaste om hur lång tid der tar att åka från Umeå och ner???!!!
risken är nog ganska stor att det är mkt folk hela vecken eftersom det är höstlov. på deras hemsida (www.gekas.se) kan man kolla på webbkamera och se om det är kö eller inte
Såg inga igår. Det var sjukt mkt folk och tomt i många fack. Åker aldrig dit mer i slutet av en månad. Nästa gång ska jag åka både innan barnbidrag och löningar
Trädgård & Växter Jag har en gammal Partner bensinare som jag köpte av en kompis för 500kr, den har klippt min i min tjänst 3 år nu och bara tuggar på...
Kropp & Själ Mina är blågröngrå typ. 😅 Blå ring runt och sedan lite melerat med grönt, blått och grått.
I visst ljus ser de blåa ut, i annat gröna etc.