Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Var på ullis i måndags, har glömt att fota och lägg ut bilder som jag lovade. Sorry :o! Men ska fixa så fort jag kan (kanske imorn-övermorn!) Mkt folk, men alltid lika trevligt :)

KL
jag har varit där idag, hittade inte så mkt i hästväg, inte det jag hade tänkt mej. fanns i stort sett inga ponnyschabrak, och inga snygga grimmor. åh, jag som var såå sugen på ett döskalleschabrak :/
iaf, på hästavdelningen köpte jag:
svart jacka i andas-material, verkar helt super 170 kr
hjälmreflex 9,95 kr
fleecelindor med döskallar 49,95 kunde inte låta bli :p
ett rosa glittrigt spö med stjärna i änden till helgens maskeradhoppning :D
men det var under förväntan... ganska utplockat mot förra gången, och sjukt mkt mer folk :/

ok, då provar vi med ett annat ställe då ;)
th_namnls2.jpg

th_namnls.jpg

Hoppas de syns nu :)

Tänkte bara meddela att jag har provat täcket nu. Tyvärr var det väl inte så vidare bra, passformen var väldigt konstig.
Bogen är jättesmal, min pålle som annars drunkar i andra täcken fick ha bogspännena på det yttersta av 3 ringar :eek: Och ändå kändes det lite trångt :crazy:
Sedan var det lite kort neråt, mot marken eller vad man ska säga. Det räckte knappt ner över magen på min tunna häst :(
Men det duger att använda, men jag trodde att det skulle vara som de andra täcken från Gekås i storlek och passform

KL
jag har varit där idag, hittade inte så mkt i hästväg, inte det jag hade tänkt mej. fanns i stort sett inga ponnyschabrak, och inga snygga grimmor. åh, jag som var såå sugen på ett döskalleschabrak :/
iaf, på hästavdelningen köpte jag:
svart jacka i andas-material, verkar helt super 170 kr
hjälmreflex 9,95 kr
fleecelindor med döskallar 49,95 kunde inte låta bli :p
ett rosa glittrigt spö med stjärna i änden till helgens maskeradhoppning :D
men det var under förväntan... ganska utplockat mot förra gången, och sjukt mkt mer folk :/

Kan du inte lägga in bilder? Är nyfiken på döskallebenlindorna :p och jackan i andasmaterial!

Men ge dig,,, :smirk: Behöver ju inte ge henne fel avstånd liksom!

....Det är faktiskt 99,9½. :D

(obs; skämt. :angel:)

Hmmm, jag får 1096,8 km från centrala Umeå till Danska vägen 13 i Ullared. Och det fick jag även till centrala Ullared.

_Yggdrasil_ skrev:
*knapplån* är det inte lite bild-brist i denna tråden? Jag vill ju se biiiillldddeerrrrr :banana:

:bow::bow::bow:

Senast ändrad av en moderator:

Liten fråga hur tjocka är fårskinspaddarna från gekås?
Kanske någon som har en bild med padden 'in action'??
:bow::bow:

Jag ska testa min pad idag, (den ska väl sitta mellan schabrak o sadel) Se om jag kan ta en bild då!

Liten fråga hur tjocka är fårskinspaddarna från gekås?
Kanske någon som har en bild med padden 'in action'??
:bow::bow:
bukesadel.jpg

den ligger inte helt optimalt här, men för övrigt tycker jag att den är som en vanlig fårskinnspadd, men jag gillar inte att det inte är någon kanal i mitten, men man kan inte få allt här i världen.

granprix nånting heter dom =)

inte de ultimata dressyrstövlarna, är ganska mjuka. men sköna!

perfekta arbetsstövlar!

har dock inte hittat dom på internet eller så, verkar rätt ovanliga här i sverige.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 380
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka