Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 165
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

DSCN0179.jpg

Sånadär ridhandskar har jag också! Fast det är väl typ jag som använder dom minst av alla i stallet. ;)
Dom är otroligt varma och jättesköna. Fast ja, dom är rätt slitna nu eftersom alla har använt dom massor!

vinterridstrumpor!
tjocka och mysiga :love:
köpte på mig massa sånna i somras, dom används redan flitigt.

tycker de är rätt kul, har köpt rätt mycket grejer där i mina daaaar(gammal tant:p)
Å väldigt mycke har pajat, mest hakar å spännen på div grejer, men ändå ska man dit å "fynda" gång på gång! haha!(ja vet man kan vara duktig å sätta på nya men jag är lat:angel:)
fast å andra sidan så tycker jag schabrak, ridtäcken, benlindor, ridbyxor och lite annat krimskrams hållt super bra!:bow:

Kl**
Någon som skall dit snart som kan göra mig en tjänst! (PM'a):angel:

Fleeeeeeeeeeeeer bilder vill jag se för övrigt :D

*kl*
Jag var där igår. Grymt mkt folk var det fick köa 2 timmar för att komma in.

Men jag hittade iaf det jag skulle + lite till. Här kommer lite bilder.

300 grams vintertäcke.
CIMG1939.jpg

200 grams innetäcke.
CIMG1936.jpg

Ofodrat regntäcke med rosa fjärilar på:D
CIMG1937.jpg

Vitt sammets schabrak (kattungen är dock inte från Gekås).
CIMG1931.jpg

Brunt schabrak, det ser grått ut men är brunt.
CIMG1929.jpg

Sedan länkar jag till resten.
E-vitamin, linimentschampo, aloe vera gel, linfröolja, fårskinns rumpvärmare, dressyrgjord och dressyrspö.
http://i242.photobucket.com/albums/ff62/Thorine/Ullared/CIMG1933.jpg?t=1194782293

Mössa, termo och skinnvantar.
http://i242.photobucket.com/albums/ff62/Thorine/Ullared/CIMG1927.jpg?t=1194782436

Reflex ridtäcke, benreflexer och några små reflexer.
http://i242.photobucket.com/albums/ff62/Thorine/Ullared/CIMG1926.jpg?t=1194782519

Benlindor, paddar, pannband, grimskaft och longerlina.
http://i242.photobucket.com/albums/ff62/Thorine/Ullared/CIMG1924.jpg?t=1194782571

Ska prova täckena på hästen ikväll, kan fixa kort på när de sitter på om det är någon som vill se:)

Klart vi vill se täckena på modellerna! :angel: :d Täcket med fjärilar var förresten jättegulligt...:p:bow:

Jättesnygga täcken:love:

Har dom tömkörningsgjordar och tömmar där? :idea:

Köpte ett träns (island)
Och ett skritt-täcke (svart, brunt med guldkant) ... Nöjd :)

Senast ändrad av en moderator:

Man får inte fråga om priserna, snälla pma personen isåfall!

Dags att upprepa mig märker jag:

INGA annonser, prisförfrågningar eller liknande får finnas i tråden. sköt sånna grejer direkt via PM

Alltså: Anna har köpt ett fint schabrak, Lasse ska åka till gekås nästa vecka och undrar vad schabraket kostade. Lasse skickar då pm till Anna och frågar. Jättebra! tråden fortsätter!

Men så dagen efter kommer Anna och säger att schabraket var för litet, Lisa svarar i tråden med "Jag kan köpa det, hur mycket vill du ha?!", Anna svarar att hon vill ha 175kr och VIPS så är tråden borttagen.
Vad lär vi oss av den här historien?
Jo: Använd pm-funktionen!

Tjafs om vad man ska kalla affären gekås/ullared hör inte heller hemma här.
Alltså: Maja skriver "jag ska till ullared imorgon". Vilhelm svarar "DET HETER GEKÅS!!". Maja svarar "Jag har ALLTID kallat det Ullared". Vilhelm svarar "Ullared är en STAD! Affären heter GEKÅS!!!!" och TJOFF så ligger tråden i soptunnan!
Och vad lär vi och av den här historien?
Jo: Låt dom andra kalla det vad dom vill, alla fattar ju ändå vad som menas.

Senast ändrad:

*kl*

Inga prisförfrågningar här i tråden! använd PM!!!

Ingen annonsering eller länkar till annonser!!!

Inget Tjafs om det heter Ullared eller Gekås!!!

Skärp er nu så vi får behålla vår tråd!!!!!!!!!

Nån som köpt ett vintertäcke som står emot typ regn och snö bra?

japp, det ljusrosa/svarta jag visat i samband med att jag visat det ena tränset till häst funkar jättebra mot regn och snö

Tack! Då ska jag ta och kolla in det när jag kommer dit. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 388
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka