Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 166
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

har dem spån grepar där??
Och foder tunnor?? Hur swer dem ut i så fall????

Har dem mkt bra vintertäcken, tjocka????? vet att jag ej får fråga pris så ni kan väl skicka min ett PM!!!!!!! Om pris!!!

Ville bara säga att jag såg ett schabrak som finns på ullared också säljs på ett annat ställe, där de tar 970 j**** spänn för det! :eek:
Det är exakt samma!!! (Det är det med rutor på sidan, det är flera som lagt upp bilder på det i den här tråden)

Och jag vet inte hur jag ska lägga upp mina bilder :confused: Vill inte lägga upp dom på bdb..

okey, ska dit om en vecka och planerar att inköpa mig ett vintertäcke till pollen. är det någon som kan tipsa mig om ett bra vintertäcke? helst 400 grams fyllning, hög hals. Pris? Skicka då på PM till mig :) tacksam för tips :D

Jag köpte mej en spångrep ifrån Gekås men den höll bara i 3 dagar!!!
Jag fick åka till gr*******en och köpa mej en istället. Dyrare men ska man byta var tredje dag blir det dyrt i längden.
Jag kanske fick ett måndags exemplar men jag köper ingen ifrån Gekås igen!!

Jag köpte mej en spångrep ifrån Gekås men den höll bara i 3 dagar!!!
Jag fick åka till gr*******en och köpa mej en istället. Dyrare men ska man byta var tredje dag blir det dyrt i längden.
Jag kanske fick ett måndags exemplar men jag köper ingen ifrån Gekås igen!!

Jag har köpt en spångrep därifrån som har hållt över ett år.... Så du hade nog bara otur :(

Följer det med ett "skaft" på greparna? :D.. PM:a mig gärna om pris. Lägg gärna upp en bild också. Intressant och se ifall det är den större modellen.

Så, nu kommer bilderna! Köpte trots allt inte så mycket.. Tomteluvorna var slut :mad:
Men jag är ändå nöjd.. Hade hoppats på snyggare fleecetäcken!

Testade transportskydden idag, perfekt! :banana: Och rumpvärmaren - den REKOMMENDERAS! :love:
Det fanns inga snygga vojlockar, och min häst kan inte ha schabrak, för det ser dumt ut för hon har så kort rygg.. Så jag köpte ett schabrak som julklapp till sysslingen som jag egentligen ville ha själv :rofl: Någon som känner igen sig?

Länken: http://www.pixbox.se/alb_show_id634725_page0.html

Jo, det shabraket är likt ett Globus sport shabrak som kostar ca 900 kr:D Det ända som skiljer är väl märket och kvalitén anntar jag.:p

Jag vill ju så gärna dit..

Men det ligger så långt bort. Fast jag kommer väl åka dit någon dag.

*LÄNGTAR*

*kl*
jag var där idag

inga tömkörningsgrejer finns.
däremot massor med strassträns i den blå varianten och knappt något rosa sista gången jag gick förbi - inte heller på lager
döskallefleecetäcken fanns inte heller.

men jag lyckades shoppa för 5000kr ändå, dock med hjälp av några bukefalister :D

tyvärr fanns reflexländtäcken bara i strl ponny (inte ens några felmärkta i strl full)

bilder kommer så snart jag har tid och orkar. skola imorgon och onsdag-söndag är jag i sthlm

*kl*

första bilden, allt är från gekås hästavdelning utom påslakanet det ligger på, som givetvis hittades bland sänkkläderna
DIV015.jpg

fler kommer inom kort

och kom ihåg: eventuella prisförfrågningar sker via pm, förbjudet här i tråden

Senast ändrad:

fler saker:

regntäcke
DIV025.jpg

glittrande grimmor
DIV021.jpg

rolig pryl till katterna
DIV033.jpg

och så andras saker:
DIV018.jpg

DIV020.jpg

(jag köpte ett likadant rutigt)
DIV016.jpg

tog inte kort på de saker som var likadana, fanns t.ex. en hel del döskallelindor i kassarna

Huvtröjan med horses och swe på är riktigt skön! jag har en precis likadan, hoppas de har kvar dem till våren så man kan köpa en till!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 392
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda-24