Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Jag har ett par helskodda Copperfield ridbyxor och jag är nöjd med dem, möjligtvis lite små i stl men kvaliteten har varit bra och de passar mina långa ben.

Någon som vet vad dom har för ljusblåa grejer? Gärna bild=)

Dom såg jag aldrig för det var folk precis överallt.
Har själv långa ben så det var synd att jag inte fick tag i ett par ;)

kl.

Ska till Ullared och Gekås på lördag! (jag vet, dum dag, men det går verkligen inte nån annan gång så jag får nog trängas lite..)
Finns det något jag ska titta efter åt er? :)

Jag ska dit imorgon och sova över tills på fredag. Fredag är lön så det är en väldigt dum dag men imorgon borde vara kanon?:o

Jag åkte dit där i måndags och detta är under högsäsong då dom flesta har semester!
Det är galet mycket folk :eek: jag fick rycka åt mig saker ibland, provade inget där utan allt när jag kom hem.

Så det spelar nog inte någon roll just nu, fast efter lön är det väl värst...kan jag tänka mig.

Jag var också där på en måndag, sjuuuukt mkt folk, det var köer och folket fick komma in i omgångar. Jag var även där på söndagen och då var det aldrig någon kö. :)

Jag har ett par helskodda Copperfield ridbyxor och jag är nöjd med dem, möjligtvis lite små i stl men kvaliteten har varit bra och de passar mina långa ben.

Älskar deras Copperfield ridbyxor! De håller verkligen bra kvalite och är super sköna de i bomull.:laugh:
Ska nog köpa på mig ngr st nästa gång jag är på U-red.

Jag gillar oxå deras ridbyxor och har ett par stycken, både skodda och oskodda. De finns någon modell som inte är så sköna men det är bara att prova dem så känner man om de är sköna.

Har flera schabrak därifrån och även där är jag nöjd med kvaliten.

Vaa? :eek: Jag äääälskar mina Copperfield-ridbyxor som jag köpte där men benen är för korta för mig som har rätt långa ben. Kvaliteten är bra, det håller jag med om - jag har bott i mina sedan jag köpte dem för ett år sedan :p och visst, ett liiiiitet hål på knäet har det blivit men det är mindre än vad man förväntade sig av det priset.

Längden på benen är det enda som hållt mig från att köpa fler par...

Längden skiljer nog en del mellan de olika modellerna, jag hade iaf tur och hittade ett par som passade fröken långben :laugh: men måste nog allt erkänna att jag blev pos överraskad :)

har förälskad mig i lädergrimma som är smal och väldigt enkel. har en sen tidigare och en kompis som nyss var där skaffade några till åt mig och ett vanligt eggbett :P

får återkomma med lädergrimmorna sen bild, men helt klart så sjukt prisvärda och bra.

Kl
Var där idag o blev inte imponerad. Blev ett par brallor o en tröja på hästavdelningen.

KL

Var på Gekås igår. Hittade lite grann.

Regntäcke ofodrat med helhals
Stalltäcke beigt/rutigt
Fleccetäcke SWE svart med rött tryck
Tömkörningstöm
fårskinnspadd
Regnset med reflex
en windjacka till
blåspray
några borstar
ridstrumpor
pälsglans

o så säkert lite till men de har ja glömt nu :angel:
Kan fixa kort om någon vill se :D

har förälskad mig i lädergrimma som är smal och väldigt enkel. har en sen tidigare och en kompis som nyss var där skaffade några till åt mig och ett vanligt eggbett :P

får återkomma med lädergrimmorna sen bild, men helt klart så sjukt prisvärda och bra.

dessa grimmor är inte alls lika bra längre. jag har en drös som är dubbelsydd överallt, sist jag var där och kikade så var ex nackremmen enkelsydd i läder. Då ville jag inte ha dem!:mad:

KL

Var där förra veckan. Tyckte dom hade ganska mycket faktiskt! Köpte rätt mycket, men mest saker som är bra att ha, tex pälsglans, ridstrumpor och svettäcke m.m :)

Jag var där idag vid kl 7 på morgonen så va nästan helt själv på hästavdelningen :D Blev inte alls så mycket saker som det brukar bli mest bra att ha grejer.
28715802.jpg

Vad kostade den stora ryktboxen? :) du kanske kan PM:a priset till mig? :)

*kl*

Någon som vill se en mini-bildbom på enbart rosa grejer från hästavdelningen? :angel:

Jag var där idag vid kl 7 på morgonen så va nästan helt själv på hästavdelningen :D Blev inte alls så mycket saker som det brukar bli mest bra att ha grejer.
28715802.jpg

KL*
Jag har tänk på en sak, på pelham betten är det ju först en liten ring som kedjan sitter i, sen en man kan ha tygeln i, men sen är det en liten ring, vad används den till?

Forlana: JAG VILL!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 333
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 929
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka