F
Frankiiee
Sv: Ullaredstråd!
*kl*
Nu har jag varit där men inte hunnit ta några bilder!
Blev ett schabrak då jag inte hittade något i min smak. Ett sådant som finns på bild sen innan i denna tråden med texten "SWE".
Hittade dock en jätte fin långärmad tröjja med blixtlås i samma märke som schabraket.
Där fanns även Easy Rider sko från Mountain Horse som förvånade mig
Något enstaka täcke fanns där med men då skulle man tillkalla personal om man ville ha, och det orkade inte jag för i går kunde man inte ta sig fram någon stanns i affären
fullt överallt!
Blev dessutom en skit snygg, och stor ny ryktbox som verkligen var skitsnygg.
Två linfrö dunkar, liminent och hinkar mm.
En jätte nöjd jag blev det på vägen hem
tillägg: Glömde även berätta att jag köpte en Organizer från dom som gör stallboken där. SKIT BRA! För ynka 199 kr då dom kostar 499 kr att beställa!!!
*kl*
Nu har jag varit där men inte hunnit ta några bilder!
Blev ett schabrak då jag inte hittade något i min smak. Ett sådant som finns på bild sen innan i denna tråden med texten "SWE".
Hittade dock en jätte fin långärmad tröjja med blixtlås i samma märke som schabraket.
Där fanns även Easy Rider sko från Mountain Horse som förvånade mig
Något enstaka täcke fanns där med men då skulle man tillkalla personal om man ville ha, och det orkade inte jag för i går kunde man inte ta sig fram någon stanns i affären
Blev dessutom en skit snygg, och stor ny ryktbox som verkligen var skitsnygg.
Två linfrö dunkar, liminent och hinkar mm.
En jätte nöjd jag blev det på vägen hem
tillägg: Glömde även berätta att jag köpte en Organizer från dom som gör stallboken där. SKIT BRA! För ynka 199 kr då dom kostar 499 kr att beställa!!!