Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Tack!! :) Jag ska dit imorgon så det lär inte ta slut innan dess.... :)

Jag har köpt rätt många såna, dom är lite "sladdrigare" än dom lite dyrare men funkar rätt bra om man har stadigare stolpar med jämna mellanrum :)

fy vad köpsugen jag blir nu! ullared!!!!!
min polla avskyr tranport skydd så jag tänkte köpa fårskinns rid-benskydd till henne att ha i transporten, men de är dyra!! har de sånt på ullared? :idea:! och sen så vill jag ha en förbygen med martingal!! och fårskinns padd! och bruna benskydd och shabrak! och gud vad jag kommer bli pank om jag åker dit:eek:

men har de fårskinns benskydd?:bump:

Jag har ett vintertäcke som ser ut att vara från samma tillverkare. Använder det på min nordsvensk! Får ha det max utspänt såklart men visst kan han ha det. För övrigt ett riktigt kanontäcke. Tror det kostade 399 för 4 år sen eller så, ca 200-300 g. I vintras använde jag det när hästen var dyngsur av svett och det var -13 ute. Hästen torkade på 2 h, täcket var torrt på insidan efteråt och aldrig har det läckt in heller :bow:

inte fårskinn vad jag har hittat, bara såna mönsterformade fårskin som man lägger inne i skydden (hur man nu förklarar det på bästa sätt :D)

men annars har dom (eller hade när jag var där) damasker med teddy, väldigt mjuk teddy och jag totalt avgudar dom här skydden! :love:

här är en bild ifrån förra veckan, innan tvättning :D

hmm de ser bra ut att ha till transporten^_^får övertala min mamma om att vi ska åka till ullared^.^

Igår märke jag när jag putsade till mitt ena bett därifrån att det är av märket Knights!:)

*KL*

Ingen som skall dit snart och kan fota lite "miljöbilder" och lägga in i tråden.. :idea:
Så man får se lite vad som finns just nu..

Önskar att de kunde få in "SWE" schabraken igen.
De var såååå snygga!

Tror ni kanske att de lyssnar på oss om vi är flera sommailar och önskar saker.. :)

Det är ju värt ett försök?:laugh:
Tycker dem kan öka ut hästavdelningen till hela bottenplanet :D

Det är ingen som har koll på om det finns svarta nosludd i fårskinn? (Inte teddy eller nått sånt fusk)

I sådana fall har jag en beställning.. :angel: :D

Aldrig sett, Men jag ska nog dit om en sväng på måndag eller tisdag så jag kan kolla läget!

Ja gör det !

Men jag tror tyvärr att chansen är rätt liten att det finns. Men jag messar i såfall!

Det har dom säkert inte, men du får gärna ta ett kik! :)

Jag har nämligen min sadelpadd i svart fårskinnsludd :love: och vill då inte gärna ha naturfärgat på övriga hästen om det behövs ludd! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 365
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 951
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka