Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Självklart vill vi ha bilder! =) och det från alla som varit uppe och shoppat... själv ska jag upp till hösten...låååångt tid innan dess men kul att se bilder ändå!

Kl

Fick hem ett ofodrat regntäcke när sambons syster varit i Ullared förra veckan. Blev födelsedags present till pållen och jag är mycket nöjd :D

30763248.jpg

Ska planera in en resa dit snart och då blir det nog en hel del shoppat :angel:

Jag köpte ett likadant täcke till min häst för ett tag sen, dock fleecefodrat. Tyvärr är det på tok för trångt i bogen och runt halsen så han spräcker sömmen vid nacken när han tar ner huvudet :crazy:

w9bezc.jpg

Jag har ett likadant fast med avtagbar hals, läcker aldrig in!:)

KL
ÅHH GUUUD!
Jag vill inte alls dit NU NU NU! Har inte kikat i tråden på länge och jag vill fara nuuu... Måste spara cash så jag kan shoppa järnet i sommar!
Vi brukar åka dit varje sommar, en liten roadtrip ^^ (vi gör självklart annat när vi är där nere åxå :P )

Ni som har varit där de senaste och tittat närmare på skorna, fanns det några med stålhätta? Jag har gått förbi skorna och sett att de har fått in flera olika skor i bra märken, men vill veta om det finns med stålhätta.:)

Sist jag var där så hade de skor med stålhätta från Jacson(?). Dom var dock gräsligt fula i någon konstig brun färg.

köpte ett brun-blått regntäcke med fleecefoder till ett grovt halvblod som sitter perfekt, så det verkar vara väldigt olika modeller.

Självklart skiljer det storleksmässigt mellan de olika modellerna. Jag har haft andra täcken från GeKås som har suttit helt okej på hästen men så finns det dessa mardrömsexemplar som går sönder efter en vecka eller har värdelös passform.

KL

Har dom de där vita smala plastsnabbstolpen på GeKås? Är ute efter ca 12 st snabbstolp för att kunna göra hage på tävlingar...

De har haft det, men när jag var där sist så hade de inga.
Man vet ju aldrig vd de har då deras sortiment varierar från dag till dag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 365
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 966
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka