Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Såg på deras blogg att dom har Krafts produkter i sortimentet nu.
Någon som har koll på hur dom ligger i pris?

Är framförallt nyfiken på havresäckarna som man kan skymta i kanten på bilden.
Kanske någon som kan PM:a mig priset.

hrm, jag har för mig att jag slängde en kik på detta, men att det inte var några "wow"! - priser.
Men jag kan ha fel :banana:

Vad är Ullareds hemsida? Eller Gekås då eftersom att många klagar på att Ullared är området... ;)

Det blev ganska mycket, både till mig och hästen. Postar bilder när jag kommit hem, ska hem på fredag.

Har köpt följande som var hästrelaterat:

Regntäcke (1200-nånting D)
Utetäcke (150 gr foder, också det 1200-nånting D)
Lädergrimma
Blårutigt schabrak
Marinblått sammetsschabrak
Reflexschabrak
Tävlingsnummerlappar, träns samt arm
Lädergrimma
Två olika typer av bensnören
Ryktsten
Tvättsvamp
Hästschampo
Varseljacka
Överdragsbyxor med reflexpiping
Minst 6 par ridstrumpor
Tunnare regnjacka
Zip-tröja

Phu, det var nog allt. Var positivt överraskad av både utbud och kvalitet vid första ögonkastet, men det visar sig när allt har stötts och blötts ett par gånger. Fanns lite märkesgrejer som Horka- och Jacson-prylar, så det kändes som jag gjort ett bra köp. Tror hästsakerna enkom gick på 2900, sedan blev det lite annat, självklart :angel:

hej här kommer en härlig bild på prinsen i flugskyddet som jag införskaffade till han
31242348.jpg

Jag ska dit på måndag!:)

Hörde av en kompis att de fått in Back on Track, så jag ska upp och ta mig en kik på det! :)

haha vilken häftig flughuva!:rofl:
Jag köpte en blå/ grå flughuva som varit mjuk och bra men det är ju ett tag sen jag var där.
Ska förmodligen dit i slutet på juli.
Nån som vet om det är öppet på söndagar på sommaren?

Han var lika söt utan! Sorry för trådkap, tillbaka till ämnet!

Är det tillåtet enligt trådens regler att fråga om märke på flughuvan? Jag letar nämligen efter en sådan till min shettis... Har inga direkta Ullareds-planer inom den närmsta framtiden dock...

Är det tillåtet enligt trådens regler att fråga om märke på flughuvan? Jag letar nämligen efter en sådan till min shettis... Har inga direkta Ullareds-planer inom den närmsta framtiden dock...

Jag tror det är enligt reglerna, det är väl bara så att man inte får länka eller berätta återförsäljare har jag för mig.

haha du han före..

såhär ser min donna ut i flughuvan, och fölis i sin jacson fölgrimma med pannband
36902_437031444433_582504433_5731600_1009294_n.jpg

jag köpte ovanligt lite... lite krisigt med pengar så blev bara det nödvändigaste (och med 20 kompletat träns, 50schabrak 40 uppsättningar lindor så klarar jag mig..)

Men det blev
pälsglans och man o svanspray, emins och sjöbogårdens
skinnolädertvål-spray
läderolja
No fly
Helosan solkräm till rosamulad fölis
grimskaft
coflexlinda
3 olika sorter flughuvor
bomull
handskar
strumpor
kul vattenspridare att ha i hagen ;-P
golden stripe-tröja :love: (fast STOR) för o matcha mitt täcke som dock inte är köpt där så det diffade liiiite i den gula nyansen.

Ensuperdupermjuk superskön rosa tröja, lång modell så jag kund eha 2barnstorlek" och halva priset av det redan billiga priset.
vinröd pike ej från hästavdelningen.

här är allt
http://joizmeds.mittspejs.se/P2863439

den andra flughuvan
http://joizmeds.mittspejs.se/P2863436#body

den tredje
http://joizmeds.mittspejs.se/P2863438#body

ja! underbar (även om den ser kul ut på fullblodet med minimala öron) fast jag köpte modellen utan dragkedja/nosflärp, för min spanjo rälskar dragkedjor så han skulle no gjaga den stackaren som fick på sig en sådan...

Så det fanns även utan nosflärp, det såg jag inte när jag var där. Iofs så drog syster i mig och tyckte att vi var klara med hästavdelningen :confused: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 356
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 945
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka