Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det fanns lite olika, både lite "enklare" och mer "fina" i olika färger, vet inte om det fanns lädergrimmor i XF, tittade inte på dem eftersom jag inte var ute efter det.
Det fanns ju inte megamycket men det fanns i alla storlekar välsorterat dock var det väldigt utplockat i just full storlekarna, att det fanns så mycket XF beror väl på att det inte är lika stor åtgång på dem. Vet dock inte om det alltid är lika välfyllt på dem storlekarna, det kan ju ändra sig.
Haha, okej. Jag tycker bäst om lädergrimmor, men har tänkt att jag borde ha en lite oöm textilgrimma att ha t ex hängandes utanför sommarhagen.
Nå, det spelar egentligen ingen roll, jag lär ju inte komma till Ullared än på ett tag iaf
Kul att höra om utbudet iaf! Nej, xfull brukar ju inte vara den storleken som tar slut först precis. Å andra sidan så är det ju som sagt ofta svårt att hitta xfull-grejer överhuvudtaget.
Jag tror min grabb har minst två lädergrimmor i XF som hans fodervärd köpte till honom för nåt år sen... En av dem är nog i rätt okej kvalité om man smörjer den lite! En i stallet har lädergrimma därifrån till sin häst, en med flätad nosdel. Tycker lädret är väldigt pappersaktigt, ingen fin kvalité alls.
När jag var där hade dom en jättefin lädergrimma i XF lite ljusare brun m mönstersöm (har jag för mig) Var i mjukt och fint läder och var lite "dyrare" än övriga grimmor (250 el nåt sånt) Ångrar nästan att jag inte köpte en sån åt lillpojken.