Ultimata leksaken

1704137348762.png
Dessa brukar många katter uppskatta :D
 
När andra djur lystrar till prasslet från matförpackningar, så kommer mammas katt som ett skott när man öppnar kökslådan med gummisnoddar :rofl: Till hans stora sorg får han inte leka med dem då han tuggar i sig dem. Näst bäst (och betydligt säkrare) är att gömma något som rör sig under mattkanten, tätt följt av bollar som han kan spela fotboll med.
 
När andra djur lystrar till prasslet från matförpackningar, så kommer mammas katt som ett skott när man öppnar kökslådan med gummisnoddar :rofl: Till hans stora sorg får han inte leka med dem då han tuggar i sig dem. Näst bäst (och betydligt säkrare) är att gömma något som rör sig under mattkanten, tätt följt av bollar som han kan spela fotboll med.
Ja glömde skrammel bollar med plaskulor i. Som väcker hela byn på natten........
 
Sen har vi alla roliga saker som man kan sparka ner jag menar titta på när det hoppar ner för trappan. Schleich saker tex. Låter så hela huset vaknar av det med..
 
Jag köpte en glitterboll (inte prasselvarianten) efter att ha läst hur kul @Mia_R s lille Skrutt (var det väl?) hade med sin.
Den existerade max en halvtimme och är inte uppäten...
Hamnade den månne på samma ställe som omaka strumpor och burkar utan lock?
Våra hamnar under soffor buffén tvbänk byrå skoställ. Lille skutts bollar hamnar vell under mattes kudde.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
124
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
927
Senast: escodobe
·
Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: Sel
·
Katthälsa Mrs Norris är en omplacering och just fyllt åtta år. Senaste ägaren fick henne i septem förra året. Hon ska vara okastrerad enligt både...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp