• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Marie_C
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 866
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Marie_C

Idag har jag varit på Ul och blev flyttad 3 veckor framåt:eek: , så lång tid!:crazy: Är bara i vecka 14 (13+3) Bebisen sprattlade runt och allt såg bra ut i alla fall:bump: . Får komma tillbaka på nytt Ul i mitten av februari. Tycker fortfarande det är svårt att förstå att det är i mig den bor, så som den kickade är det ju konstigt att det inte känns!:D

Sv: Ultraljud

visst är det en häftig känsla att det där lilla livet som bor i en rör sig som bara den och utan att man känner någonting...:smirk:
vänta du några veckor till så lär du nog känna av bebben....

det är ju sååå häftigt att se sin lilla på skärmen..

Men nu (V25/26) så är det bara såååå häftigt att känna bebis sparka! Helt underbart och verkligt!

Njut av tiden du har framför dig..

Jag blev åxå framflyttad. fast bara 13 dagar. lite tråkigt när de blir så=(

Fast tiden går skitfort! jag är redan i v 22:eek:

Känns som de inte va länge sen jag såg de där plusset på testet=)

Men de e nu de börjar bli roligt=) Magen syns, bebis sparkar för fullt och man (i alla fall jag) mår skitbra både fysiskt och psykiskt. förutom dom små problemen man gnäller över som halsbränna, myror i benen och att man redan är smidig som ett kylskåp=)

När du väl ligger på förlossningen sen kommer du tycka att de gick allderles för fort=)

Själv trodde jag att ja, jag är väl i sådär v 12-13 något.
Ops! är i v. 19 nu, liten där inne gillar att sparka på blåsan :crazy:
Dom hade rätt kul på UL åt det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 123
Senast: tomte
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 677
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 675
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka